Die zijn al 3 weken aan wegrotten in het consulaat na de schietpartij met de CIA.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef xpompompomx het volgende:
Wanneer is eigenlijk de uitvaart van de in Frankfurt omgekomen Special Forces?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:17 schreef theguyver het volgende:
Duitse Engelsman die in de buurt van Frankfurt woont, heeft zelf maar even uitvoerig onderzoek gedaan naar de raid.
Dit is zijn onderzoek kort filmpje van waar het verhaal vandaan kwam en hoe het zich had verspreid.
Een twitterbericht van Tricia Flanagan vind je wel betrouwbaarquote:
lekker relevant , not .quote:Op woensdag 9 december 2020 23:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een twitterbericht van Tricia Flanagan vind je wel betrouwbaar
Hij staat nog steeds op de lijst. Jij was toch zo van het afwachten tot iets 'officieel' is![]()
Wat Tricia Flanagan twittert is wel relevant?quote:
Blijkbaar kijk je geen filmpjes in dit topicquote:Op donderdag 10 december 2020 00:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat Tricia Flanagan twittert is wel relevant?
Welke criteria hanteer jij om te bepalen of iets relevant is of niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Blijkbaar kijk je geen filmpjes in dit topic
Gewoon het verhaal volgen maar de interesse mist blijkbaar in het onderwerp want bijdehand doen is veeeeeeeeeeeel belangrijker . Niet mijn zorg , welterusten .quote:Op donderdag 10 december 2020 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke criteria hanteer jij om te bepalen of iets relevant is of niet?
Het zijn nu zijn belastingen heb ik begrepen. Wel een beetje het verhaal volgen he!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:47 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe staat het trouwens met die Iaptops van Hunter. Het is angstvallig stil daarover... hoe komt dat?
Maar vertel eens ben je je interesse in dit verhaal verloren of meld je alleen de berichten die er voor jou veelbelovend uitzien?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Gewoon het verhaal volgen maar de interesse mist blijkbaar in het onderwerp want bijdehand doen is veeeeeeeeeeeel belangrijker . Niet mijn zorg , welterusten .
Dat is grappig... Hij is trending op twitter nuquote:Op donderdag 10 december 2020 00:47 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe staat het trouwens met die Iaptops van Hunter. Het is angstvallig stil daarover... hoe komt dat?
Volgens bepaalde users hier moet de regering van de VS onmiddellijk iets doen aan de verschrikkelijke situatie rondom de uitslag van de verkiezingen.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oh, nu ineens niet?____________!
Nou, bedankt voor je verhaal.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens bepaalde users hier moet de regering van de VS onmiddellijk iets doen aan de verschrikkelijke situatie rondom de uitslag van de verkiezingen.
Dat is hét belangrijkste probleem in de VS, volgens hen.
Daarentegen is het coronavirus geen probleem, gewoon alle maatregelen opheffen en het zal weggaan volgens hen.
Ze zitten nog steeds vast in de "It will simply disappear" - riedel van maart 2020
Ook mogen er enkel maatregelen genomen worden om het wegvallen van inkomens op te vangen van gewone arbeiders en werkers als tegelijkertijd de allerrijksten dan ook een belastingverlaging krijgen (die hebben nl. een probleem, ze zijn tijdens de crisis $800 miljard rijker geworden en als ze daarover net zoveel belasting moeten betalen als over inkomen uit arbeid zou de staat een groot deel wegnemen).
Ook ingrijpen tegen de al langer lopende dodelijke pandemie van wapenbezit kan niet, dat is tegen de Grondwet en dan kan je helemaal niks doen... Die grondwet kan enkel terzijde geschoven worden als het om de benoeming van de president gaat.
Iets met prioriteiten en realiteitszin.
De zombie-acopalyps lijkt uitgebroken te zijn en de Republikeinen hebben een heel leger aan willoze meelopers weten te scheppen die zonder zelf na te denken hun propaganda-riedeltjes herhalen of 're-tweeten'.
Tja, ik lees die enorme drive ook om dit topic tot een soort van kruisverhoor van één gebruiker te maken.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor je verhaal.
Waar het om ging was dat die @:Summers het altijd erg belangrijk vindt dat dingen officeel bevestigd worden. Maar kennelijk gaat dat op wonderbaarlijke wijze ineens niet op als het om roddels op twitter gaat.
Hier ben ik het wel mee eens hoor, maar je hebt nou eenmaal principes, of je hebt ze niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tja, ik lees die enorme drive ook om dit topic tot een soort van kruisverhoor van één gebruiker te maken.
Is dat nu werkelijk nodig... Kunnen we het niet gewoon over Amerikaanse politiek hebben (met een sausje bnw en de vraag of er complotten zijn, en van welke kant die komen).
Ikzelf wordt een beetje moe als er maar één user de hele tijd getarget wordt op een 'wat vind je hiervan'...
Jij post mijn gedachte. Bedankt, dan hoef ik niet meer te verzinnen hoe ik het netjes ga verwoorden.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tja, ik lees die enorme drive ook om dit topic tot een soort van kruisverhoor van één gebruiker te maken.
Is dat nu werkelijk nodig... Kunnen we het niet gewoon over Amerikaanse politiek hebben (met een sausje bnw en de vraag of er complotten zijn, en van welke kant die komen).
Ikzelf wordt een beetje moe als er maar één user de hele tijd getarget wordt op een 'wat vind je hiervan'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |